Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

poniedziałek, 17 stycznia 2011

Skrzynia i pierścienie

Kolejne prace doczekały się ukończenia.
Są to skrzynka - zwykła oklejanka - z motywem cebulki.


Środek zostawiłam "surowy", jedynie wtarłam wosk. Zastanawiałam się nad bejcą w kolorze jasnego brązu, ale zrezygnowałam z tego pomysłu i postanowiłam pozostawić skrzynkę taką właśnie.
Podoba mi się :)   Mogłabym taką mieć w kuchni na cebulkę właśnie, czemu nie ;)



Jakiś czas temu zrobiłam pierścienie nie-deco szaro-srebrne. Dla przypomnienia- tym którzy widzieli, a dla porównania, tym którzy nie mieli okazji...


a teraz przyszła pora na inną kolorystykę, ze złotem:


Podobnie jak wcześniejsze są bejcowane - tu na kolor wiśniowy, średek przetarty złotą farbą i ozdobiony złotą konturówką- zwykły odręcznie maźnięty esek-floresek. Zabezpieczyłam je błyszczącym lakierem :)

2 komentarze:

  1. Cebulkowa skrzyneczka bardzo ładna, już gdzieś podobną widziałam. Bardzo podoba mi się ten motyw, miałam z nim zegar zrobić, ale nie znalazłam fajnej grafiki na tło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Agnieszko za odwiedziny :) Ja cebulkowej nie widziałam, ale bardzo długo myślałam, żeby taką skrzynkę zrobić. I wreszcie się udało. Mam tyle pomysłów... tylko czasu brak ;)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...