Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

czwartek, 20 stycznia 2011

Obrazki do wydruku

Ostatnio u kilku z Was miałam okazję podziwiać piękne prace z motywami dziecięcymi. Bardzo lubię te dzieci. Jakiś czas temu sama zrobiłam skrzyneczkę z jedną z dziewczynek :) i ciągle przymierzam się do kolejnych obrazków, ale ciągle czasu mam za mało.
 Może więc Wam się przydadzą? Wklejam swoją kolekcję, zebraną gdzieś w sieci.
Pochwalcie się pracami, jak już coś zmajstrujecie. Chętnie pooglądam :)




























Troszkę się nazbierało i pewnie można było w jakiś prostszy sposób... hhmmm... jest w taki. Bardzo proszę się częstować ;)
Dodam, że tworzę moje małe obrazkowo i już niedługo wrzucę trochę moich zasobów do albumu w Picassa. Zapraszam serdecznie, z pewnością każdy wybierze coś interesującego dla siebie.
U mnie 2;27... a pod postem znowu pojawi się inna godzina? To się jakoś ustawia, nie? też jeszcze nie wiem jak. Może któraś z Was mi podpowie? Plisss... :)))
Dobrej nocki :)
Marta.

13 komentarzy:

  1. piękne te motywy dzieciaczków, na pewno skorzystam ! a zegara nie umiem przestawiać.... Bajka

    OdpowiedzUsuń
  2. pulpit nawigacyjny - ustawienia - formatowanie - wybierasz strefę czasową (GMT+01) Czas Środkowoeuropejski- Praga
    ależ galeryjka obrazków - myślę, że skorzystam :)
    no i udanego blogowania życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajko korzystaj bardzo proszę z chęcią obejrzę Twoje pracki z dzieciaczkami :)

    Kejti ogromniaści Ci dziękuję za instrukcję :) Tam jeszcze nie byłam... będę musiała troszkę pobuszować od zaplecza i się podszkolić.
    Czekam na jakąś prackę z dzieciaczkiem, niech no zgadnę...pewnie będzie coś dla Maksia :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Marcik, polecam się na przyszłość :) zaplecze tego bloga jest spore i daje dużo możliwości, także warto poszperać :)
    Jeszcze nie robiłam nic z wydrukiem, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz, więc pewnie coś dla Maksia powstanie prędzej czy później ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Marta, Marta tyś grzechu za swe dzieła warta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och przepiękne obrazki! Dziękuję i ja chyba skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki Marto za śliczne obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Marto skorzystałam, bo śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne!Motywy z dzieciaczkami są takie wyjątkowe, a mogę spytać jak takie wydruki naklejasz na drewienko? Transfer przy użyciu medium czy jakaś inna technika? Bo ja jakoś przełamać się nie mogę:(

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurczaczek, już się częstuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te obrazki. Aż mam ochotę zabrać się do nowej dziedziny rękodzieła. Kto wie, może kiedyś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ale to bardzo ładne obrazki. Może skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...