Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

piątek, 12 kwietnia 2013

Co kolorowego w Art Klubie? :)

Baardzo kolorowo się zrobiło...:)
Wszystko jest gotowe...

Najbardziej podoba mi się kącik misiowy z wielką nakleją przesłodkiego pluszaka :)




W sobotę 13 kwietnia w Art Klubie przy ul.Wokulskiego 1a w Pruszkowie spotkanie plotkarsko-dekupażowe ;) Zapraszam wszystkie chętne osoby do wspólnego spędzenia czasu na godz. 11.00. Proszę zabrać ze sobą coś szklanego do ozdobienia (butelkę, słoik, wazonik...) Namalujemy sobie trochę wiosny :)

Już od poniedziałku zaczynamy dni adaptacyjne dla wszystkich maluchów w godz. 10-12, serdecznie zapraszamy :)

Ostatnie kilka dni spędziłam w jednym wielkim biegu. Zakupy, malowanie, sprzątanie, składanie...już tylko szycie mi zostało. Mam pięć dużych okien. Wymyśliłam takie bawełniane zasłonki, które na stałe będą powieszone, a jak nam słonko będzie w oczy świeciło zasłonimy się ;)
Tu tylko jedna strona. Dziś udało mi się powiesić zasłony w dwóch oknach, ale było na tyle późno, że nie zdążyłam zrobić zdjęć.


Kto żyw i z okolic zapraszam do odwiedzenia, na kawkę i plotki :)
Do końca miesiąca mamy dla maluchów dni adaptacyjne do 12.00, potem śmiało możemy warsztatować, ozdabiać itd... Od maja rozpoczną się zajęcia od godz. 6.30 do 18.00 więc po 18.00 w któryś dzień w tygodniu możemy się umówić, no i sobota pozostaje bez zmian, na godz.11.00.
Cennik podany jest w ofercie warsztatowej na stronie. Wszelkie sugestie odnośnie tematów i dni spotkań mile widziane.
Zapraszam do napisania: deco-pasja@gazeta.pl lub kontaktu telefonicznego 602-306-844 (jeśli nie odbiorę z pewnością oddzwonię).

Do zobaczenia w Art Klubie Malucha :)
pozdrawiam cieplutko i zmykam spać
Marta

12 komentarzy:

  1. Z zainteresowaniem czytałam o postępach w realizacji Twoich zamiarów. Życzę powodzenia! Szkoda, że nie jestem z okolic. Ale w wyobraźni będę z Wami pić kawkę:):):)
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko cieszę się :)
      Może kiedyś wybierzesz się w podróż i zawitasz, było by bardzo miło :)
      ściskam :*
      I jeszcze raz dziękuję Ci za prześliczną karteczkę urodzinową i świąteczną :)

      Usuń
  2. Ale fajnie ... chętnych na pewno będzie wielu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Me encantan estas iniciativas !!!!!!!!!!! Mucha suerte en tu taller del arte.Saludos.ANA

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że wszystko się udało i masz takie cudne miejsce do tworzenia z maluchami :-)
    Na pewno wpadnę niedługo na kawkę żeby się z Tobą cieszyć. Uściski. Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko koniecznie! :) Czekam z niecierpliwością :)
      ściskam :*

      Usuń
  5. powodzenia! wszytko zapowiada się naprawdę świetnie i niech tak też będzie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :)
      Właśnie odebrałam maila z Twojej serwetkowni, piękne nowości, w tygodniu przybędę na zakupy :)
      ściskam :*

      Usuń
  6. Muy muy bonito. Me gusta.
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  7. brawo!i powodzenia życze,szkoda ze mieszkamy za daleko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
    ściskam :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...