Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

środa, 8 sierpnia 2012

Kuferek i inne

Ten kuferek zamówiła wieki temu koleżanka, która prowadzi blog Hafty Tiny. Nie spieszyło się, bo ma to być prezent bez okazji (o ile dobrze pamiętam? :))) ). W końcu udało mi się go skończyć. Wczoraj jeszcze domówiłyśmy szczegóły odnośnie ozdobnego "otwieracza" kuferka i tak to wygląda:




Większość to wydruk przeniesiony za pomocą medium do transferu.
Jedynie pocztówka w środku jest z papieru ryżowego.
Całość dość mocno patynowana i ok 30 warstw lakieru :)

Mam nadzieję, że prezent się spodoba? :)))

* * * 

I w podobnym paryskim klimacie piórnik...


Na górze serwetka z pismem naklejona po całości, na to stempel "transferowany", dół bejca i całość patynowana i wylakierowana.

* * *

Pudełeczko również patynowane....


Dziś tylko tyle, kolejne pracki się lakierują, myślę, że jutro je pokażę. 
Miłego dnia!
Pozdrawiam :)
Marta

19 komentarzy:

  1. jezuuuu, obiecałam, że zrobie podobny kuferek dla sąsiadki, ale nie wiem czy osiągnę Twój stopień mistrzostwa.... Myślę, że to niemożliwe... (tu: głośne westchnięcie....)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ! ten motyw paryski :) , tylko na pierwszym zdjęciu coś u dołu sie rozmyło zniebiesciło ?
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa :)

    Avrea nic tam nie zniebieściało ;) to lakier tak się świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś tylko tyle....? Chyba jakiś hurcik uskuteczniłaś. Pudełeczko paryskie i piórnik super !!! Fajnie operujesz patyna. Ja ciągle mam z tym problemy.I ciągle się uczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach! Czemu nie było takich piórników, kiedy chodziłam do szkoły?!?!?!
    Będę w Olsztynku i chętnie się z Tobą spotkam:)
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pudełka! Piórnik zdobył moje serce :) Rewelacyjne prace!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełeczka, u mnie serwetka z motylem i różami czeka na swoją kolej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Шикарные работы! Стильные! Элегантные! Великолепные! Браво!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pudełka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prace! Marto, jesteś mistrzynią! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja kocham te Twoje wyroby!! Cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny!!! Idealny!!! klimatyczny!!!! Nie mam słów! baaardzo mi się podoba! Cudo nie kuferek :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marcik wszystkie pudełeczka takie "Twoje" :) choć chciałabym też obejrzeć coś bardziej pogodnego ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuferek najcudowniejszy!! Piękny:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję pięknie za wszystkie ciepłe słowa.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne....prezent z pewnością się spodoba!! a ja wzdycham do piórnika :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kuferek :)
    jestem tu pierwszy raz ale link zabieram do siebie by śledzić Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...