Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

środa, 28 grudnia 2011

Wizytownik z koroną

Witajcie po świętach.
Szybko, jakoś wyjątkowo w tym roku, minęły nam te świąteczne dni...

Ja już rozpoczęłam działania w moim warsztaciku. Powstał taki oto wizytownik z koroną, a do kompletu serduszko.




* * *


Dziś króciutko i tylko tyle... muszę już niestety uciekać.
Jutro pokażę obrazki "sztućcowe" dla koleżanki i może uda mi się skończyć kuferek paryski na biżutki.

Bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę miłego popołudnia :)
Marta

10 komentarzy:

  1. fajne te pracki w stylu shabby:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no pięknie rozpoczynasz czas poświąteczny :) też coś zaczęłam dłubać, ale jak na razie uczę się dziergać i szydełko rzadko kiedy wypada mi z łapek ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och zjadło mnie! Bardzo stylowe te Twoje twory. Dobra duszo ile Ty tych blogów charytatywnych obdarzasz swoimi pięknymi dziełami? Dobrze, że są tacy ludzie jak TY! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia dziękuję :*
    Ty się uczysz dziergać??!! Przecież widziałam wydziergane cudeńka u Ciebie... wiem, że widziałam frywolitkę (tego nie pomylę z drutami, czy szydełkiem). W takim razie pozostałe piękne prace powstały przy pomocy drutów....Oj ucz się Kochana, będzie co podziwiać :)

    Magda dziękuję :*

    Dysiaku dziękuję :*
    Wiesz co, myślę sobie, że jeśli mogę choć w tak maleńkim stopniu przyczynić się do czegoś dobrego, to trzeba to zrobić. Tak czuję, chcę i dopóki dekupażuję i coś tam sobie dłubię będę wspomagać i wystawiać na sprzedaż.
    Najlepiej mi idą prace, które sama sobie wymyślę (nienarzucone przez zamawiającego). Po co mają leżeć w szafce ;) Może się komuś spodobają i razem pomożemy.
    A Ty Dobra Duszo pamiętasz jeszcze o pudełeczku? Mam nadzieję, że w nowym roku znajdziemy czas i spotkamy się po pracy? :))))
    Ściskam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. haftytiny dziękuję ślicznie :*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo gustowny ten komplecik, przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się Egotiste :) dziękuję za ciepłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...