Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

wtorek, 13 grudnia 2011

Dawno temu....

Już dawno temu wymyśliłam, że chcę zrobić takie pastelowe, słodkie pudełko na drobiazgi. Jest dość spore, ma 8 przegródek więc trochę ich pomieści ;)
Wczoraj dokończyłam lakierowanie, dziś wbiłam zameczki i jest gotowe :) Może są chętni?

 do kompletu jest też serduszko

 * * * 
 
Dawno temu, aż wstyd się przyznać jak dawno temu....(rok?) koleżanka poprosiła mnie o podstawki do świec. Kiedyś, dawno temu, robiłam dla niej komplet z tym pismem....
I w końcu udało się, są podstaweczki :)

Szklane, oklejane od spodu.

* * * 

Bardzo dziękuję za ciepłe słowa w komentarzach pod poprzednim postem. Po tylu życzeniach zdrowia, nie mam wyjścia, muszę zdrowa być i już :)))
Ja Wam również życzę zdrówka!
Przesyłam serdeczne pozdrowienia i promyki słonka, które u mnie pięknie świeci od kilkunastu minut :)
Marta

16 komentarzy:

  1. Przepiękne pudełeczko. To zdecydowanie mój faworyt. Bardzo mi się podoba.Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladne to pudelko, bardzo podoba mi się motyw pasiasty w decu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pudełeczko jest genialne! ja posiadam takich wiele, gdyż mam pełno jakiś szpargałów, ale tak pięknego nie mam w swojej kolekcji ;p pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękne pudełeczko! Jeszcze kilka lat temu nie byłoby w moim stylu... Widocznie sie 'ukobieciłam', bo teraz jest wyjątkowo w moim stylu - CUDO!!!! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    Twoje pudełko jest cudne! strasznie podoba mi się to serducho w kwiatki!

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłodkie i pudełko i serducho:)))
    Podstawki do świec również bardzo mi się podobają:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Podstawki piękne, uwielbiam motywy pisma :) pudełko nie powiem, też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj te podstawki sa boskie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za przemiłe słowa :)
    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...