Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

poniedziałek, 19 września 2011

Witajcie :)

Jakiś czas temu pokazywałam tą szkatułkę razem z poszewką z tym samym motywem.
Wtedy jeszcze była cała biała. Nie bardzo podobała mi się taka bielusieńka... myślałam by dół okleić jakimiś różyczkami, może kropeczkami.... Szkatułka odstała swoje i w końcu doczekała się ciemnych przetarć. Teraz mi się bardziej podoba :) Wydaje mi się, że te delikatne przetarcia bardzo jej pasują.
Co myślicie?


* * *
Bardzo dziękuję za życzenia urodzinowe dla Kubusia :)
* * * 
Dziewczyny, które czekają na moje pudełeczka pragnę przeprosić za małe opóźnienia wynikające z przeszkód niezależnych ode mnie. Już wszystko jest ok i skrzyneczki są w lakierni. Także niebawem pokażę i wyślę, albo odwrotnie ;)
* * * 
Jeszcze pochwalę się moimi nowymi stempelkami, które zakupiłam wraz z papierkami (widać w tle jeden z nich) w Lemonade.
Może wreszcie doznam jakiegoś natchnienia do karteczkowania ;) 


Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze :)
Marta

17 komentarzy:

  1. La as quedado preciosa y esa imagen que as usado me encanta yo la tengo impresa en un cojín.
    tus compras de sellos divinos.
    besos y feliz semana¡¡¡

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróciłam się kilka postów wcześniej, by przypomnieć sobie wygląd skrzynki przed przetarciami. Moim zdaniem z przetarciami wygląda również dobrze, jak bez - dwa style, dwie urody. :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie podoba się bardziej z przetarciami, może dlatego, że ja ich nie potrafię robić (choć staram się jak mogę):((
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Marto bardzo mi się ta szkatułka z tymi przetarciami podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, w nowej szacie skrzyneczka zdecydowanie zyskała:):):)
    a Twoje stemple są cudowne, już Ci ich zazdraszczam Marta:):):)
    pozdrawiamy Was serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzyneczka jest urocza ...)))A STEMPLE TO NIEZŁY ZBIOREK !
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Una preciosidad de caja! finísima! me encanta!

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się wszystkie Twoje prace podobają, cóż zrobić...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję pięknie :)
    cieszę się, że skrzyneczka podoba się Wam z przetarciami :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie pasują przetarcia do motywu skrzyneczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. noo, z przetarciami jej do twarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Trudno się zdecydować...ale chyba jednak z przetarciami.
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna skrzyneczka. Naprawdę robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ninka dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :)
    Dysiak bardzo dziękuję :* wiesz, że Cię ścigam :)))

    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pudełko,takie w moim stylu:))więc jak Ci się nie podoba chętnie przygarnę:)))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...