Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

środa, 31 sierpnia 2011

Coś dla miłośników...

... kotków - klucznik z szarym kociakiem :)


Kocisko jest wybłyszczone (wylałam na niego dość sporo lakieru) a reszta matowa. Bejca cappucino ciut przetarta patyną.
                                                                           * * *

...i dla miłośników psów - chustecznik. Na każdej stronie inny psiak.


Całość pociapana patynką, wybłyszczona, góra bejca cappucino.
                                                                           
                                                                              * * *

I jeszcze  taki obrazek na sklejce

Patyna, wykończony na matowo. Czemu się błyszczy nie wiem ;)
* * *
Zdjęcia specjalnie dla Was robiłam w tempie expresowym, w przerwie między prasowaniem firan i zasłon. Namachałam się okrutnie ;) więc postanowiłam zrobić krótką przerwę na sesję zdjęciową :)

Ciekawa jestem, co spodoba się Wam najbardziej? :)))
* * *
Dziś ostatni już dzień - okazja do zapisania się na moje candy!!!! Zapraszam serdecznie!!!
Pytanie - co osoby wylosowane zechcą mieć na swoich pudełeczkach? :))
Troszkem zestresowana, mam nadzieję, że to nie będzie "niewiadomojakie" trudne zadanie ;) i podołam ;)

Gorąco pozdrawiam! Miłych snów!
Wszystkim odwiedzającym o poranku - miłego dnia! :)

Marta


* * *
P.S. A tak oto sobie poczynamy z Kubuśkiem w wolnych chwilach ;) Każdy próbował sam, tak zarządził najbardziej zainteresowany! :))))


Uściski :*

36 komentarzy:

  1. Przepiękne rzeczy tworzysz! A patynujesz po mistrzowsku. Ja ciągle tak oszczędnie :) Czy te kociaki i psiaki to papier do decoupage? Ja poluję na taki z jamnikiem :) Ale czy kiedyś go znajdę? To może być niełatwe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha :) Super! Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie ;) W temacie prac - trudno jest powiedzieć, która ładniejsza, bo każda jest ładna i każda ma swój klimat... a na dodatek użyłaś do nich odcieni brązu, które lubię. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdradź tajemnicę, która wizażystka wykonuje takie super makijaże :)
    A co do motywów zwierzęcych: ja jestem typową "psiarą"...

    OdpowiedzUsuń
  4. koci jest przecudowny!!!! i pieknie sie pomalowaliście, też lubię takie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności! obrazek bardzo misie podoba :D no nie zapominajac o tych kolorowych buźiach! widać że super sie bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak tu wybrać faworyta?
    Nie da się -wszystko jak zawsze piękne,wykończone z taką starannością!
    Gdybym jednak musiała wybrać to chyba obrazek na sklejce zrobił na mnie największe wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam dodać,że syn odziedziczył po mamie talent plastyczny:))
    Kocica z Ciebie;) - nic dodać nic ująć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się pieski najbardziej podobają! możesz napisać czy to serwetka i gdzie taką kupić? Dzięki!
    p.s. zdjęcia Wasze śliczne, a Ty bardzo piękną Kobietą jesteś!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. To mnie dziś, jako zakochanej w kotach, najbardziej podoba się klucznik. Ale tak naprawdę wszystko jest śliczne, a Wasze szczęśliwe buzie są najfajniejsze. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chociaż kotów nie lubię, to fajnie to zrobiłaś :) Jednak chutecznik bardziej przypada mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham koty, ale dzisiaj najbardziej przypadło mi do serca pudełko na chusteczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w chusteczniku!! zdradziłabyś gdzie można dostać serwetki/papiery ze zwierzętami? psy, koty, konie... szukam ostatnio i nie mogę nigdzie znalezc :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kocisko! Jako nieuleczalna kociara od razu się nim zachwyciłam :-) Ale i psiaki robią wrażenie, nie przypuszczałabym, że mogą tak stylowo wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochane bardzo dziękuję za tak ciepłe wpisy! :)))

    Już odpowiadam...na chusteczniku są pieski z serwetki kupionej na niemieckiej aukcji. Spodobały mi się baaardzo i miałam milion planów z nią związanych, ale ciągle ją odkładałam (taka głupia oszczędność ;) wiecie jak to jest, prawda? :)) ).
    Mam jeszcze 1szt., może uda mi się zeskanować. Jak wyjdzie w miarę, to się podzielę obrazkiem do wydruku :)

    Pozdrawiam cieplutko :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie najpiękniejszy jest obrazek, choć musiałam się dłużej zastanawiać co wybrać:) jest tak ślicznie spatynowany!

    OdpowiedzUsuń
  16. psiaki są boskie! a makijaż pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodki kociak, śliczne psiaki a makijaż... słów brak...bombowa Mamusia i bossski Synuś :)))
    Szkatułka "z potrzeby chwili" z poprzedniego postu przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kotek przepiekny, coś dla mnie ;-) Fajnie się bawisz z synkiem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oxi Lusiaczka dziękuję ślicznie za miłe słowa :)

    Dziś Kuba wymyślił wycieczkę na stację PKP ;) ale atrakcja! :))) "...niee, nie mamo pociągiem nie chcę jechać, tylko zaprowadź mnie na peron" :))) No to w drogę :)))

    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki wielkie! :)
    Teraz w takim razie trzeba będzie polować na materiały za granicą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zuza polecam, bo można zdobyć świetne wzory :) cena troszkę odstrasza, do tego przesyłka zza granicy, ale czego się nie robi...!!! :)))
    Powiem szczerze, że wolę nie zaglądać na eBay za często, bo zawsze coś wypatrzę :))) i wtedy, to już trzeba koniecznie kupić... :))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. najbardziej mi się podoba osttanie zdjęcie - super;))))

    A Twoje prace jak zwykle śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja wciąż boję się patynować:((( Ty pięknie i z wprawą to robisz ! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Decu cudowne!!!!Makijaż a'la Kubuś bardzo udany(hi,hi).A może masz w zanadrzu coś dla wielbicieli jamniczków?????:)Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jak uwielbiam zwierzęta a koty kocham to bardziej podoba mi się chustecznik z pieskami :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ z Was piękna para...Zabawa była przednia!
    A jeśli chodzi o decu to prawdziwą czarodziejką jesteś :)
    Pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie prace są super i pozazdrościć udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prace cudowne. Ja jestem miłośniczką dzieci, psów , kotów .... i twoich prac :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochane bardzo dziękuję :)
    Kasia jak tylko natknę się na jamniczki dam znać :) obiecuję :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja obstawiam koty:))))świetne makijaże macie z młodym:))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem psiarą,ale wybieram klucznik z kotkiem:)
    Jaka Ty ładna:)A synek do zeżarcia,taki słodki:) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bozenas, hot-shop dziękuję :)))
    Pozdrawiam cieplutko :**

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny ten chustecznik z psami! Mogłabyś zdradzić jakiej patyny używasz? A może jakiś mini kurs patynowania w Twoim wydaniu?

    OdpowiedzUsuń
  34. och, przepraszam, taki kursik już jest ;) Dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...