Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

wtorek, 14 czerwca 2011

Na pociechę ;)

Już mi się polepszyło, myślałam, że z każdym dniem będzie tylko lepiej...a tu nie :( Obudziłam się nad ranem ze straszliwym bólem ucha.
Pojechałam do punktu nocnej pomocy medycznej, gdzie okazało się, że mam zapalenie ucha... buuuu.... strasznie boli..... :(

Ku mojej uciesze otrzymałam dziś przesyłkę z Drewnianej Doliny z drewienkami, papierami, serwetkami i szablonem :)
Uwielbiam takie niespodzianki :) dorwałam się do pudła i oto, co z niego wyjęłam:




Obfociłam też moje puszki z ziółkami




I zapomniane jajka, które kilka dni temu dorobiły się wykończeń biżuteryjnych




Ale misz-masz się zrobił w tym poście ;) Ale co tam! Musiałam się przecież pochwalić :)

Ściskam Was i życzę dużo słonka :)


Marta

14 komentarzy:

  1. Witam,
    życzę duuużo zdrówka!!!
    mnie też zawsze cieszą takie przesyłki i czekam na nie z niecierpliwością... pudełka, pudełeczka, serwetki...

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez życzę dużo zdrówka... Oby szybko ci przeszła ta dolegliwość. A zakupy świetne zrobiłaś... Też lubię jak przychodzi do mnie paczuszka z czymś do decu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się ciepło i chroń ucho przed wiatrem. :))
    Zakupy widzę udane, już ja wiem jak cieszą te pudła z DD. Niby człowiek nie ma już gdzie tego trzymać, ale otwiera, wyjmuje i radocha jak u dziecka :)))) Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie ma nic gorszego jak bolące ucho... Nijak ne można sobie samemu z tym poradzić:(
    Zdrowiej Kochana a zakupy poczyniłaś boskie!
    No i "puszki" na zióła... kurczaczek, one kompletnie nie wyglądają na puszki (hihihihiihihi...)...
    I jajeczka...Rónież śliczne:)
    pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miriamart, Mireczko, Jolu dziękuję bardzo :)
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj wiem, kochana jak tę drewienka potrafią ucieszyc ;)
    Martuś, zdrowiej szybciutko!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. no pięknie.... zapomniałam pochwalic puszeczki i jajeczka!! A puszki odgapię jak nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jagna dziękuję za odwiedziny :)
    Oksanko dzięki :) już jest lepiej niż wczoraj. Antybiotyk robi swoje. Mam nadzieję, że wszystko zmierza w dobrą stronę :))
    Ściskam Cię mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Duuuuużo zdrówka! A puszki i jajeczka cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful work and nice napkin

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...