Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

środa, 23 lutego 2011

Mały kurnik ;)

Trochę się nazbierało kurzęcych prac :)
Najpierw pokażę wiaderko, które kupiłam w lecie. Leżało i leżało, pomysłu na nie nie miałam. I tak jakoś kilka dni temu olśnienia doznałam i okleiłam - trochę kurami, trochę ornamentem i wisienkami :) Miały być kwiatki, ale jakoś kolorystycznie nic mi nie pasowało. Wisnienki były w sam raz!






W tej samej kolorystyce zawieszka z kogutem


Jakiś czas temu oklejony woreczek. Wykorzystałam tu drugą warstwę serwetki :) kolorek jest nieco bledszy, ale właśnie taki mi bardzo odpowiadał :)




I kilka obrazków deko postarzonych



Miłego oglądania!
A ja już pospieszam pisać post z informacją odnośnie zabawy, jaką chcę Wam zaproponować :))

Uściski
Marta

11 komentarzy:

  1. Śliczne kurzęce wiaderko, bardzo mi się podoba i wisienki jak najbardziej pasują, woreczek z drugą warstwą serwetki - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje kury a w zestawie z wisienkami są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne wiaderko. Wypisz wymaluj mój PAN Kogut;-))))))) Bardzo ładne wszystkie prace i te motywy iście świąteczne. No bo mnie kury, króliczki, kurczaczki i baranki kojarzą się z Wielkanocą. A że święta przed nami uwielbiam podglądać wszystkie prace związane z Wielkanocą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa! I słowo Wam daję, że ogromnie mnie one motywują do dalszego dzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne wiadro i oryginalny pomysł i jeszcze z moimi ulubionymi wiejskościami. A czy ono jest w "normalnym" rozmiarze?
    Czy my wszystkie już tak mamy, że na co patrzymy to musimy myśleć o jednym.
    Pozdrawiam
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne prace! Co prawda zupełnie nie znam się na deco.... Ale piękno każdy pozna.... :) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Grażynko wiaderko ma 23 cm wysokości a 20cm mierzy górna średnica :)

    Scrap Gallery dziekuję za odwiedziny i miłe słowa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. hola... me encanta el cubo del gallo, me gustaría hacer uno que tengo esa servilleta....un saludo.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiaderko jest cudne proszę napisz mi jaka to jest ta serwetka z wiśniami?Moja teściowa robi różne nalewki i zrobiłabym jej butelkę na nalewkę wiśniową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, serwetka jest stareńka. 4 lata temu dostałam ją od teściowej mojej siostry...:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Pięknie komponujesz motywy.Wiaderko jest śliczne. Proszę powiedź mi jakim lakierem lakierujesz przedmioty z białym tłem, żeby nie żółkły.Bo mój obecny lakier zażółca białe powierzchnie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...