Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

czwartek, 25 października 2012

Gniazdko

Witajcie.
Nie było mnie dziś do ok 16 w domu (załatwiałam bardzo ważne sprawy), ale jak wróciłam, to niemalże od razu wpadłam do mojego bałaganu. Założyłam fartuszek...chwyciłam pędzle, farby, bejcę, szafeczkę i motyw z gniazdkiem i ....
...mimo, iż nie wylakierowana i nie wywoskowana jak należy muszę pokazać moje dzisiejsze "dzieło".
Powstała z potrzeby chwili...nie wiem komu i do czego, ale jest sobie taka oto szafeczka na klucze :)))

 Kolor niebieski jako dodatek, bo to środkowe jajco jest w takim odcieniu. Nie wiem dlaczego na zdjęciach kolor jest inny niż w rzeczywistości. Najprawdziwiej odcień oddaje to ciemniejsze zdjęcie.

Całość jest pobejcowana czereśnią antyczną i pobielona. Elementy niebieskie postarzone w brązach, ciut przetarte papierem ściernym, odrobinę pobielone a całość pokropeczkowana. 
Pewnie rozpoznajecie ten styl? 
Nie da się ukryć, że inspiracją były przepiękne prace koleżanki, która prowadzi bloga MARINA NIKULINA decoupage 
Pokazuje tam swoje pięknie postarzone skrzyneczki, pudełeczka i inne różności ... przyznam, że jestem pod ogromnym wrażeniem jej stylu...
Za każdym razem, jak do niej zawitam siedzę i się gapię i podziwiam i mogłabym tak bez końca :)

* * *


Taki wczoraj miałam widok z okna, jak słonko wschodziło :)
Dziś było pochmurno, po południu deszcz siąpił... i tylko tyle zauważyłam....
Pogodnego weekendu wam życzę, ze słonkiem i dobrymi nastrojami 
Pozdrawiam cieplutko :*
M.

8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...