Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

wtorek, 23 października 2012

....

Witajcie.
Dziś cały dzień snułam się, jak ta mgła za oknem....
Nawet nie wychyliłam nosa z domu... zimno, mokro, nieprzyjemnie...
Bezsenność powoduje, że nocą albo pracuję przy swoich oklejankach, albo nadrabiam zaległości w czytaniu blogów, albo oglądam filmy, które już widziałam....
Zanim pokażę najnowszą pracę, wspomnę o bardzo ciekawym, i co ważniejsze potrzebnym (bo trzeba o tym mówić głośno i wyraźnie....) poście w Green Canoe dotyczącym depresji (tu znajdziesz ten post). Nie zdajemy sobie sprawy ile wokół nas jest osób cierpiących.... Zajrzyjcie, poczytajcie, włączcie się w tą dyskusję.
Przyszła jesień, która zwykle przyczynia się do powstawania przeróżnych dziwnych stanów w naszych umysłach.... W moim też...Ostatnio nawet zastanawiałam się, czy przypadkiem nie dopadła i mnie depresja (większość objawów tej choroby niestety objawia się u mnie).
Nie przepadam za jesienią. Kojarzy mi się z przemijaniem, końcem czegoś...jest mi jakoś tak nijak i zawsze czekam na pierwsze płatki śniegu... marzę, żeby jak najszybciej świat choć na chwilkę stał się bielusieńki... i z wytęsknieniem czekam na czas, kiedy zacznę dekorować dom ozdobami świątecznymi....
W związku z tym, że mam chęć sięgnąć o 2 w nocy po film "Życie jest piękne"-dla przypomnienia i dla przypomnienia, że naprawdę tak jest... oraz w związku z tym, że takie słowa jak te tutaj wypowiedziane przez Ewę Chodakowską potrafią mnie zmobilizować do myślenia inaczej jak również do działania (!!!), stwierdzam, że mam jedynie fatalny okres w życiu... to nie depresja, to stan, który przetrwam, przeżyję i będzie tylko lepiej.... jest ciężko, pogoda dodatkowo przygnębia, ale są ludzie dzięki którym nadal się uśmiecham i wierzę, że będzie dobrze :)

Niby tylko się snułam...ale coś tam podłubałam....
Małe pudełeczko shabby chic z czarną rameczką przeniesioną za pomocą acetonu i różyczką z serwetki


Boczki przetarte a całość pokropkowana


Dawno temu pokazywałam wam ramkę, w oryginale była brązowa. Przemalowałam ją i włożyłam wydruki z obrazków znalezionych w sieci.

Serduszko, na którym również odbiłam motyw przy pomocy acetonu. Faktycznie daje identyczny efekt co rozpuszczalnik nitro i nie ma efektów ubocznych w postaci nieprzyjemnego zapachu ;)

Serduszko zgłosiłam do Brag Monday na blogu Graphics Fairy

A tutaj mój malutki koniczek od siostry i odrobinka prześlicznego wrzosu, który przywiozły mi Marzena i Ewa w minioną sobotę :D
Zrobiłyśmy sobie z koleżankami z forum Decoupage24 - Martą, Marzeną i Ewą mini zlot. Było przesympatycznie :D Dłubałyśmy prace w 3D, dziewczyny robiły bombki, konewkę, a ja pudełeczka świąteczne (niedługo je pokażę). Dziewczyny jeszcze raz bardzo serdecznie wam dziękuję :* za wszystko, za kopniaka też :) w czwartek jadę....:)))))


Przy okazji szukania obrazków do małej ramki postanowiłam wymienić też obrazki w dużych ramkach, które wiszą w przedpokoju. Te najbardziej pasowały do koloru ram...


Takie niezbyt wyszły mi te zdjęcia...ale co nieco widać :)

* * *
Jeszcze mała wzmianka w stylu "ogłoszenia parafialne" ;) Osoby zainteresowane warsztatami decoupage zapraszam do poczytania o tu. W sobotę 27 października będziemy ozdabiać bombki i talerz szklany.
Zapraszam, można się zapisywać :)

* * * 
Mam nadzieję, że jutro zamiast mgły ujrzę słońce za oknem.... czego i wam również życzę :)
A tymczasem spokojnej nocy
ściskam :*
M.

dziś zasypiam z :
http://www.youtube.com/watch?v=5YXVMCHG-Nk

21 komentarzy:

  1. Bezsenność straszna rzecz, mnie dopada raz w roku i już mam dość, za to mogę spać na okrągło, to też źle. Depresja to choroba, której nie widać, ale człowiek chory cierpi. Jeśli tylko się snujesz i nie masz na nic ochoty to pewno spadek nastroju, pogoda, najgorzej jak nie wstajesz z łóżka nie chce Ci się ubrać, najeść to już jest stan poważny. Jak zwykle Twoje prace urzekające. Ja też mam takie "zwiechy", ale nie mogę sobie pozwolić na pobycie w domku, praca wzywa codziennie:) Życzę polepszenia nastroju, świąteczny czas przyjdzie ani się obejrzymy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie lepiej funkcjonuje w nocy niz w dzien. Okres zimowy brak słonca sprawia, że niestety coraz więcej osób ma stany depresyjne :( Piekne prace, skrzyneczka piekna i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Preciosos tus trabajos, como siempre, besos

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna skrzyneczka - tworzyłaby ładny komplet z butelką, która niedawno pokazała Impresja. Serduszko wyszło fajnie, w ramkach mój ulubiony drozd, a ten konik jest śliczny:)
    U nas wczoraj było bardzo ładnie, a i dziś nieźle się zapowiada, choć chmur już dużo więcej.
    Ściskam serdecznie i przesyłam mnóstwo uśmiechów.
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne prace,

    i mimo wszystko dużo uśmiechu i słońca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marcik uwielbiam Twoje prace, wszystkie bibeloty, którymi się otaczasz mają duszę, są piękne! a skrzyneczka - cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. FAjny efekt skrzyneczki uzyskałas , ładnie Ci to powychodziło , zreszta zdolna Kobitka z Ciebie wiec sie nie dziwię tylko podziwam :)
    Depresji sie nie dawaj , pomysl sobie ,ze gdzieś tam w blogosferze sa przyjazne Ci osoby i ciepło o Tobie myśla :***
    i czekaja na piekne wytwory Twoich rąk :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pudełeczko! Widzę, że miałaś wenę do robienia ślicznych obrazków :) A co do jesiennej deprechy, to posyłam Ci moc pozytywnej energii, bo ja akurat jesienią mam jej całe mnóstwo, więc się dzielę :D
    Pozdrawiam cieplutko i słoneczka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. pudełko świetne, bardzo podoba mi się połączenie bieli, grafiki i kolorowego akcentu.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudełko :) Muszę spróbować transferu z acetonem... śliczne serducho

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tak samo. Od czasu do czasu łapie mnie podobna myśl, że może to początki depresji, zwłaszcza, gdy mam mniej obowiązków. Uważam się jednak za silną osobę i nie mam zamiaru poddawać się tym stanom. Jestem straszną meteopatką i na wszelkie zmiany pogodowe i szarówkę za oknem bardzo źle reaguję. Ja jednak postanowiłam, że się nie dam i mam nadzieję, że Ty też. Tworzysz piękne rzeczy, jesteś inspiracją dla wielu ludzi, a to bardzo dużo :) Dekoruj mieszkanie i rób to, co lubisz, a już niedługo też wyczekany śnieżek przypruszy :) Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa zapomniałabym przez to wszystko - wszystkie prace i zmiany jakie poczyniłaś są bardzo gustowne :) a ten koniś...cudowny prezent :) ostatnio kolekcjonuje koniki na biegunach, więc jestem szczególnie wyczulona na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne prace:)))ja też lubię siedzieć długo w noc i coś dłubać:)lubię tą ciszę:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Droga Marto,posylam duzp sloneczka z Francji,gdzie akurat jestem.Po powrocie do domu bede codziennie zagladac na Twoja strone i podziwiac.Ja to taki dlubacz-amator.Wezme sie za balwanki i inne mikolaje, bo lubie wymyslac i dekorowac.Tymczas pozdrowienia.Malgorzata

    .

    OdpowiedzUsuń
  15. Martusiu, głowa do góry, niedługo będzie biało za oknem i wszystko minie.
    Twoje prace są takie oryginalne. Nie robiłam transferu acetonem. Muszę spróbować.
    Pozdrawiam Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej,moja panno!Jest nas razem wiecej,(tych ktorzy maja trudny okres w zyciu)!Marteczko!Zycze Ci powodzenia i wielu pozytywnych emocji.Bedzie dobrze!A swoja droga, mowilam Ci o pewnym ziolku ktore ratuje przed deprecha?Sprobuj,a zobaczysz,ze swiat nie jest taki zly.Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę że o tej porze roku u wielu z nas odzywają się stany depresyjne, oby jak najszybciej minęły, nie dawaj się!!!!
    A pudełeczko przepiękne!!! A i pozostałe prace podziwiam, są takie delikatne.
    Dużo uśmiechu życzę,

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesli chodzi o Twoje prace, to widac w nich Twoje serducho,sa tak samo piekne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej,moja panno!Jest nas razem wiecej,(tych ktorzy maja trudny okres w zyciu)!Marteczko!Zycze Ci powodzenia i wielu pozytywnych emocji.Bedzie dobrze!A swoja droga, mowilam Ci o pewnym ziolku ktore ratuje przed deprecha?Sprobuj,a zobaczysz,ze swiat nie jest taki zly.Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...