Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

wtorek, 20 września 2011

Nie mogę usiedzieć...

... emocje(niezbyt pozytywne) jakie mną targają od kilku godzin sprawiły, że wyżyłam się artystycznie ... i skleiłam dwie karteczki. Jak nie ja... wyjęłam papier, obrazki, zszyłam, skleiłam... i nawet postarzyłam (znaczy się poszarpałam brzegi paryskiej). Wyjątkowo szybko mi to poszło....
Proszę o konstruktywną krytykę dziewczyny scrapujące. Poczytałam u Joli Zoli jakiś czas temu, że jest przyrząd do postarzania brzegów papieru. Mi dziś za ten przyrząd posłużyły nożyczki. Podobne to do czegoś?





I taki motylek... obie karteczki są z nowymi stempelkami :)
* * * 
Mogę już pokazać kuferek, który robię na wymiankę...
Ewa zatwierdziła szczegóły. Taki chciała i w sumie już go widziała, żadna to niespodzianka przecież, więc pokażę :)




Miał być taki czyściutki, bez cieniowań (strasznie ciężko mi się było pohamować ;) ale się udało).
Jeszcze tylko dokończę środek (wylakieruję) i będzie gotowy :)
Zamieszkają w nim piękne biżutki Ewy OBEJRZYJCIE KONIECZNIE cudne koraliczki i nie tylko :)

* * * 
Skrzyneczka ze słonecznikiem dla Justyny (wygrane candy)


I  moja wersja przyciemnionych róż z koronką ecru. Jeśli ktoś jest chętny zapraszam. Cena do uzgodnienia :)


26 komentarzy:

  1. kartki super, ja tam nie lubię wypasionych, więc bardzo mi się podobają :) a skrzyneczki tez cudo:) ! pozdrawiam Iza-belka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuferek jest taki boski ,że się napatrzeć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SAME ŚLICZNOŚCI...A TA ZE SŁONECZNIKIEM NAJPIĘKNIEJSZA:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki super Ci wyszły a skrzyneczka muchomorkowa jest świetna!! Podoba mi się taka bez cieniowań :D
    A pudełeczko słonecznikowe the best!!! Szkoda, że to nie ja wygrałam twoje candy....

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w paryskiej kartce <3 :))

    a skrzyneczki super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki są śliczne, ja też postarzam nożyczkami;)Nie kupuje "postarzacza" z założenia:)
    A jeśli chodzi o Twoje skrzyneczki to są oczywiście zjawiskowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauroczył mnie kuferek w maki, przecudny jest. Kartki delikatne i bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowności, takie wyżycie się emocjonalne to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki śliczne:)skrzynki również:)
    najbardziej spodobała mi się właśnie ta z czerwonymi kropeczkami, coś ostatnio podobają mi się kropeczki:)
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkatułka ze słonecznikiem... BOSKA!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Slonecznikowa szkatulka wprost cudowna ale i ta z makami przesliczna. Karteczki tez Ci sie udaly, choc ja sie na tym nie znam, bo w zyciu jeszcze czegos takiego nie robilam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. moim faworytem jest pudełko ze słonecznikiem. rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. jak niespecjalnie lubię motyw słoneczników tak w tej skrzynce mogłabym się zakochać! pięknie popatynowałaś całość, kwiaty normalnie kurde wystają ze skrzyneczki! powala!

    OdpowiedzUsuń
  15. MASZ ZLOTE RĘCE , za co się weźmiesz wszystko Ci "wychodzi" , podziwiam
    Bajka-Basia

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie robię zbyt dużo kartek, więc nie mogę się "profesjonalnie" wypowiadać, ale Twoje mi się podobają, chociaż na ślubnej dałabym chyba jaśniejszy kwiatek
    (może to kwestia zdjęcia?). A skrzyneczki i kuferek świetne - najbardziej podoba mi się ten z koronką; no cóż: mam słabość do koronek!

    OdpowiedzUsuń
  17. Martusiu cuuuuuudności. I karteczki /na technikach wykonania się nie znam ale to nie umniejsza mojego zachwytu/ no i szkatułki poprostu bajeczne!:) Ta z maczkami przeurocza! :) Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne karteczki, paryska jest prześliczna, a makowa skrzyneczka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Marteczko, maila napisałam:):):):)
    a wracając do tematu to karteczki są śliczne, ta paryska bardzo m się podoba:)::))):
    ja na początku też szarpałam nożyczkami:)
    Brises szarpie paznokciem a ma cudne postarzania:):):):)
    tak naprawdę ten mój postarzać tylko przyśpiesza mi pracę, bo efekt w zasadzie jest podobny do tego po zastosowaniu nożyczek:):):):):)
    skrzyneczki jak zwykle przepiękne:):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochane baaardzo dziękuję za ciepłe słowa :)
    Cieszę się jak szalona z waszych pochwał :)
    ściskam i lecę odczytać @ Jolu :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace i bardzo dopracowane!Te kropeczki przy makach rewelacja:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam się na kartkach ale ta pierwsza jest śliczna!!!
    a pudełko z różami to ideał... dużo bym dała żeby choć w połowie Ci dorównać...

    OdpowiedzUsuń
  23. Mobart dziękuję :*

    Irena dziękuję :* próbuj i nie zniechęcaj się gdy coś nie pójdzie po Twojej myśli, nim się obejrzysz będziesz dobie pięknie cieniować. To nie jest trudne. Słowo daję :)

    Pozdrawiam cieplusio:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko piękne! Ale mój maczkowy kuferek jest najpiękniejszy :D! Już się go nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję Ewa :* ogromnie się cieszę, że kuferek się podoba :))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...