Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

czwartek, 9 czerwca 2011

Przypadkowe serduszko ;) i nowe serwetki

Dziś z wielką ochotą i radością, po kilkudniowej przerwie zabrałam się za moje wyklejanki :)
Kończyłam to, co jakiś czas temu rozgrzebałam ale i zmajstrowałam coś nowego. Nie pokażę Wam tego wszystkiego, ponieważ wymaga jeszcze wykończenia, wylakierowania.... no wiecie :) Pokażę coś, co powstało w trakcie pracy, zupełnie przypadkowo. Wyjęłam kiedyś tam, kiedyś serduszko. Leżało i tak je przekładałam, aż wreszcie postanowiłam je pomalować. Pomalowałam i mokre upadło mi na gazetę...i  dokleiłam mu różyczkę i jest takie :)



A teraz pochwalę się nowym zakupem, któregoż to dokonałam w sklepie serwetki.decoupage24.pl o TU :)
Nowy sklepik, w którym jest ponad 700 wzorów serwetek  :) Ja sobie wybrałam

różyczki
kwiatki
listki
i coś ogródeczkowego
i kuchennego
i piękne groszki :)

 Fajne, prawda? :))))
Polecam Wam ogromnie ten sklepik - miła obsługa, darmowa wysyłka i rabaty dla zamawiających większe ilości... aaaa i błyskawiczna przesyłka.
Dawno nie zamawiałam serwetek, a dziś jak rzadko kiedy ucieszyłam się na widok tej paczuszki :) i ile nowych pomysłów! rety kiedy ja je zrealizuję? :))))

Serdecznie pozdrawiam
Miłego popołudnia :)

Marta

27 komentarzy:

  1. bardzo fajne :) , a serducho fantastycznie wyszło , zapraszam do mnie u mnie też decu , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sreducho:)i bardzo ładne serwetki:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa :))) Cieszę się, że serduszko się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, to przypadkowe serduszko jest rewelacyjne! no i zaraz obadam sklepik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kasiu :) obadaj sklepik koniecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i inspisujące jest to serce.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I niech ktoś zaprzeczy, że przypadek jest najlepszym projektantem. Super efekt! A serwetki rzeczywiście oryginalne, jak znam swoją chomiczą naturę, to znowu zrobię zapasy :))) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ''przypadkowe'' serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lusiaczka cieszę się :) dziękuję za odwiedziny :*

    Mireczko masz rację :) dziękuję za pochwały :*
    Ja też na zapas wzięłam ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marcik! bardzo mi miło, że serwetki się podobają :* a na serduszku bardzo ciekawy efekt uzyskałaś i to przez zupełny przypadek :) Ty to masz szczęście - serducho wiedziało, gdzie spaść ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne serducho.
    w tym sklepie kupuję serwetki od 5 lat, największy wybór i najtaniej,świetny kontakt z właścicielem, po prostu super

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem przez takie przypadkowe zdarzenia powstają prawdziwe cacuszka, takie jak Twoje serduszko. Serwetki także cudności.Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Serducho wyszło Ci bosko. Serwetki śliczne, chyba ja muszę coś zamówić. Szykuje mi się praca ale to co mam w domu jakoś mi nie pasuje.
    Dzięki za namiary sklepu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kejti cała przyjemność po mojej stronie ;)
    O tak, serducho wiedziało! :)

    Jaga dziękuję za miłe słowa. Sklepik wspomniany istnieje od niedawna. Podejrzewam, że miałaś na myśli "cuda nie widy", to by się wtedy wszystko zgadzało :)

    Aniu dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa :)

    Danusiu cieszę się, że serduszko się spodobało. Koniecznie zajrzyj do sklepu, jest naprawdę fajny wybór i niskie ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Serduszko jest śliczne.Wspaniały efekt!A zakup serwetkowy przepiękny. Fajny sklepik:)
    Dziękuję za odwiedzinki na blogu i miłe słowa:)
    Pozdrawiam serdecznie:)Buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wynalazco Ty nasz! Ten sposób z gazetą jest bardziej niz świetny!!!!
    Dzięki za sklepik, napewno skorzystam! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne serducho! Z gazetą fajna sprawa :) A serwetki ładniutkie - zwłaszcza te z polnymi kwiatkami i z rozmarynem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Peninia, kajka, Anabel serdecznie dziękuję :))
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne serduszko:)Serwetki baaaaaardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  21. great work and beautiful napkin

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam wszystkie dzieła,dziekuję za dużo porad ,jestem na początku mojej przygody z decu,jeśli można zapoisuję sie na twoje candy ,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Tina thank you very much. I greet.

    Aniu dziękuję.
    Oczywiście, zapraszam na candy. Zostaw tylko swojego maila.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...