Moi mili goście

Google Website Translator Gadget

piątek, 11 lutego 2011

Jajka malowane :)

Życie bez komputera było inne ;), miałam duuużo więcej czasu np. na zdobienie wydmuszek, szycie na maszynie, oklejanie mydełek...
Zrobiłam taką graciarnię na stole ( nie takim wcale małym -100x180 cm), że nie było gdzie postawić komputera, jak już był gotowy  ;) Dziś muszę go całkowicie uprzątnąć na wieczorne spotkanie ze znajomymi :)



Pierwsze tegoroczne wydmuszki z wywierconymi dziurkami, serduszkami i innymi kształtami :)



















I mydełka












16 komentarzy:

  1. Очень красиво! Будут замечательные подарки!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś - że tak powiem - mistrzynią jajek:) I nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne te Twojej jaja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaja przecudnej urody i w dodatku rżnięte! Jestem pełna podziwu dla Twoich talentów!!!
    A te mydełka jak oklejasz?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajusia śliczne, jak malowane! A tymi mydełkami załatwiłąś mnie na amen :( Prześliczne!!! To świńskie i kocie i z lawendą poproszę, adres znasz :))))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Marta, pięknie natworzyłaś! Jestem zdania, że częściej powinni Ci komputer zabierać:))

    OdpowiedzUsuń
  7. :))) no tak :))) dziękuję za miłe komentarze :) Bardzo się cieszę, że spodobała się moja produkcja. Jest tego więcej ;)


    Alicja mydełka oklejam medim do mydeł i świec f.to-do. Wycinasz motyw, przykładasz do mydełka i zamalowujesz jak klejem i gotowe :) Dziewczyny mówiły, że medium f.heritage jest lepsze, ale ja z czystym sumieniem polecam to-do :) bo tego drugiego jeszcze nie wypróbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jajka zwłaszcza te z ptaszkami.Za Twoją poradą kupiłam pastę do postarzania i jest rzeczywiście super. najlepszy tego typu preparat. trochę tylko nieładnie pachnie, ale co tam. Dzieki za radę.
    pozdrawiam
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te jaja, super
    Witam mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Grażyna dziękuję :) cieszę się, że mogłam pomóc z tą pastą :)

    melanzana dziękuję :)

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne jaja, nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne jajka! Piękne. Dziwią mnie trochę mydełka, czy to praktyczne, oklejać je serwetkami/ A może służą do ozdoby jedynie? Wyglądają ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Evulsianka dziękuję bardzo :)

    Flydot dziękuję :) mydełka zrobiłam na zamówienie - chyba mają być ozdobne i cieszyć oczy :) nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie:)
    Piekne jajka ! Ja zakupilam ostatnio drewniane ale jakos nie wiem jak sie za nie zabrac ... :/ czy moge liczyc na jakas rade lub podpowiedz?? a te takie wypukle elementy to malujesz farbka konturówka??
    Pozdrawiam Karolina
    http://robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj :)
    Wypukłości na tych jajkach to konturówka, ale można też zrobić ozdoby perl penem.
    Najlepiej osadzić jajko na patyczku (dużej wykałaczce), pomalować farbą i ozdobić wedle uznania :) a potem zabezpieczyć lakierem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...