Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

niedziela, 30 maja 2021

Zaległości, spore zaległości

Witajcie Kochani, po kolejnej, dość długiej przerwie. Takich tytułów "zaległości" znajdziecie u mnie kilka ;) Co sobie obiecam, że tym razem będę systematyczna i na bieżąco będę dodawać zdjęcia wykonanych prac, to jak zwykle na szybko i zdecydowanie wygodnej jest cyknąć i wrzucić na FB albo innego instagrama... Ale chyba warto próbować, bo a nuż tym razem się uda ;)

Tyle się wydarzyło, tyle się natworzyło... Opowiadać? pokazywać? ktoś jeszcze do mnie zagląda? ;) 

Opowiem, pokażę. Będzie hurtem z ostatniego roku.

Pokażę Wam dziś prace decou. W kolejnym poście moje zmagania z papierkami nauk pod kierunkiem art Doroty, która jest moim guru jeśli chodzi o scrapbooking. Poszalałam i miałam okazję uczestniczyć w kilku warsztatach on-line. Był artJournal, kartki, album, box. A w tak zwanym międzyczasie coś tam sobie podłubałam. A to pudełeczko, a to jajeczko... są bombki serduszka, pudełka-bombonierki świąteczne, ciuchcia, pudełeczka dla dzieci, zresztą sami zobaczcie i oceńcie proszę :)








 

























Dziękuję za odwiedziny ;* pozdrawiam ciepło ...

M.













 

3 komentarze:

  1. Oh my good ¡¡¡¡
    Da igual el tiempo que pases sin publicar, siempre es un placer ver tus trabajos

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej,jakie to wszystko piękne,jak dobrze móc nacieszyć oczy🥰pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze podziwiam Twoje prace,są piękne.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...