Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

piątek, 21 września 2018

Przerobiony kwietnik i prezent

Pogoda jest piękna a mnie niestety dopadło przeziębienie. Nie pojechałam do biura. Korzystając więc z chwil spędzonych w domu, po cichutku wymknęłam się do pracowni i podłubałam. Dokończyłam kwietnik, który zaczęłam odnawiać w maju :)




 Przed wyglądał tak:

 * * *
 dziś skończone (wczoraj zaczęte ;) ) pudełko prezentowe :)



Piesy Teresy-spacerkiem przez  życie....

Życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i mam nadzieję, że pudełeczko przypadnie Pani Teresie do gustu :* 

pozdrawiam ciepło :*
M.

9 komentarzy:

  1. No proszę, przegapiłam dwa posty! Świetne prace, pudełeczko z królikami super :)))
    A to wszystko dlatego, że tak rzadko pisałaś :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super metamorfoza ...A prezenty zawsze mile widziane...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace, klimatyczne, kwietnik boski, pod Twoją ręką Martusiu dostał drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie!!! Bardzo piękna metamorfoza:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pracę. Bardzo fajne pomysły na renowację!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stolik świetny :) Metamorfoza bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...