Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

piątek, 2 marca 2018

Pudełka, szufladki i pojemnk na przyprawy....

Miały być "oklejanką", tak sobie zaplanowałam... ale zmieniłam koncepcję i wyszły cudnie postarzane pojemniko-szufladki. Jak nie znajdą się chętni na te 4 szt. zrobię z nich osłonki na ziółka :)



* * *

I taki kuchenny pojemnik z pokrywką zmalowałam. Zaczęłam jeszcze na zeszłorocznym zlocie decoupage organizowanym przez administratorki forum /Decoupage24
Wreszcie doczekał się odpowiedniej ilości warstw lakieru i zdjęcia (szczerze przyznam, że z tym mam największy problem i czasem dokończone prace leżą i leżą...)





Z tęsknoty za latem, ciepłem... wybrałam kilka zdjęć z wiosny i lata...tyci migawka z mojego życia...
Hiszpania, Blanes...



moje ulubione zdjęcie

Chorwacja, Jeziora Plitwickie i okolice Vodic, Sybenika, Krk











Ale zimę też lubimy ;)


 Serdecznie pozdrawiamy :*


4 komentarze:

  1. Szufladki są urocze :) Pojemniczek bardzo w Twoim stylu :) Na zdjęcia popatrzę bardzo chętnie, też tęsknię za latem, słońcem i zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyszły Ci te szufladki :) Są takie w moim stylu cudne :) Ale masz fantastyczne psiaki jakie miśki hi hi :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, incredible blog layout! How long have you been blogging for?

    you make blogging look easy. The overall look of your website is wonderful, let alone
    the content!

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post. I was checking constantly this blog and I am impressed!
    Extremely useful information specially the remaining phase :) I take care of such info a lot.
    I was looking for this certain information for a very long
    time. Thanks and best of luck.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...