Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

poniedziałek, 19 grudnia 2016

Świątecznie ...

Dziś po raz drugi świąteczna odsłona...
Trzy lata leżało to pudełeczko... dostało paseczki, więcej śnegu i gwiazdki z masy strukturalnej :)



* * *

* * *

Koncepcja była zupełnie inna stąd czarne wieczko... Taki minimalizm. Obrazek długo odkładałam i wrszcie sie doczekał :)

* * * 

i raz jeszcze moje autko inspirowane pracami Ani Krućko... tu chyba lepszej jakości zdjęcie :)



Spokojnej nocy :*

6 komentarzy:

  1. Jakoś mi znajomo to owalne pudełeczko z Mikołajem wygląda:D:D:D
    Z racji pory - miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Unas cajas preciosas, me encantan!!! y el coche con el árbol de Navidad me parece un detalle precioso y muy vintage, de los que a mí tanto me gustan. FELIZ NAVIDAD!!! besos

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełka! A samochodzik z choinką niezmiennie wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)
    Wesołych Świąt pełnych radości i miłości życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech magia Świąt Bożego Narodzenia wypełni ciepłem wszystkie mroźne dni, a blask gwiazd przypomina, że czasem wystarczy wypowiedzieć tylko życzenie. Wesołych Świąt. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...