Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

czwartek, 27 marca 2014

Róże...i nie tylko...

Dziś chwalę się kompletem z różami... Serwetka zapewne jest wam znana (te elementy pisma i stempla pocztowego wydarłam z innych serwetek). Mam ją od min.3 lat. Mieć musiałam ale jakoś tak niekoniecznie mi pasowała... no i wreszcie naszedł ten dzień ;)

W oryginale róże mają bardzo delikatne cienie, ze swojej strony dołożyłam odrobinę patyny...

I jeszcze pojemnik na kredki. Przygotowany był pod koniec lata. Wczoraj go dokończyłam z uśmiechem na buzi. Bardzo mi się ten misiak podoba, jest przeuroczy...:)


Jest i jajo...z tej ostatniej serii, z tym, że brakowało mu dolnych otworków...i troszkę to potrwało, bo wiercenie, konturówka i kilka warstw lakieru....

 Na dziś tyle...kolejne jajca lakieruję i niedługo z przyjemnością się pochwalę :)

Uściski w tą niepogodę :*
Dobrego dnia :)
Marta

39 komentarzy:

  1. Przecudne prace, ale szkatułka i serduszko są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuś, cieszę się że Cie widzę i że działasz :)
    Ten motyw jest piękny sam w sobie, ale z Twoimi cieniowaniami stał jeszcze piękniejszy! Niezwykle subtelny, urzekający komplet! Pojemniczek z misiaczkiem i pisanka też są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaja są niezwykle oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne!!
    pudełko cieszy oko niezwykłą delikatnością a romby obok misia wpasowały się idealnie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten różany zestaw jest cudny ;)
    Misiowy pojemniczkek i jajko też są super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny jest ten motyw różany, a Ty Marcik świetnie podkreśliłaś jego urodę cieniowaniami!
    pudełeczko z misiem - przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne prace :) nie znałam tego motywu z pudełeczka! wygląda super :) jajo też ma świetne motywy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne prace ,ostatnio lubię wszelakie kwiatuszki ,więc na motyw z różami napatrzeć sie nie mogę,śliczności !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie, jak zawsze pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkatułka śliczna, pudełko z miśkiem słodkie, jaja obłędne. Uwielbiam Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Róża cudownie podbita, pocieniowaba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełko jest urocze, bardzo ładnie wtopiony motyw i cieniowanie bez zarzutu. A pojemnik, aż się mimowolnie uśmiecham patrząc na niego :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Marta, Ty wiesz, że jestem zakochana w tym pudełeczku. Jest prześliczne. Twoje prace jak zawsze zachwycają. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne pudełko, jestem oczarowana cieniowaniem, które dodaje charakteru Twoim pracom. I dodane napisy, które tworzą piękną całość- rewelacja :)

    Zapraszam również do mnie, może znajdziesz tu jakąś inspirację? http://veroslawa-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne, klimatyczne, gustowne prace!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przede wszystkim tak jak Oxi cieszę się, że już nabrałaś powietrza i oddychając pełnymi płucami działasz jak nas do tego przyzwyczaiłaś.
    Posiadam również tę serwetkę już kilka lat, a dzięki Tobie w końcu ją wyciągnę i zrobię z niej użytek.
    Misiak będzie pewnie powodował uśmiech na niejednej twarzy.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne i róże i misio :) a jajeczka takie z jajem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Motyw różany jest cudny, bardzo delikatny i romantyczny...piękne prace powstały...misiak przesłodki, nie widziałam jeszcze takiego motywu...jajeczka śliczne

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko bardzo ładne, a najbardziej podobają mi się jajca - wyróżniają się na tle innych pisanek:0

    OdpowiedzUsuń
  21. Misiowe pudełko kredkowe podbiło mi serce. Czekam na Twoje cudne pisanki, Martusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dobrze widzieć, że działasz z werwą :-) Misiakowe pudełeczko cudne. I jajeczka piękne, dobrze, że wykończyłaś te zeszłoroczne, szkoda by było gdyby dłużej leżakowały.
    pozdrawiam Cię serdecznie Marzena

    OdpowiedzUsuń
  23. Misiu cudny! i serducho-wow!!! a właściwie co ja tu wyliczam wszystko świetne,
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace! Nic tylko podziwiać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale śliczności. Misio uroczy. Aż chciałoby się go przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne!!! Zostaję na dłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne rzeczy!

    ja też prowadzę bloga na temat handmade, może znajdziesz tam coś dla siebie

    lumpeksowaszafa.blogspot.com zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie prace śliczne! A pudełko z misiem rozbrajające :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne są te róże:)! Sama uwielbiam motywy z różami i często je stosuje. Pudełeczko z misiem jest słodkie i przepięknie wykonane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Róże wyglądają jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mistrzowskie cieniowania. Róże wyglądają wspaniale.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...