Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

wtorek, 3 kwietnia 2012

Odrobinka elegancji ;)

Dziś też króciutko, bo muszę za chwilkę wyjść z domu...
Obiecuję, że jak pojawią się pytania odnośnie co? i jak? odpowiem na nie w kolejnym poście :)

Szkatułka na biżuterię...caaaały dłuuugi miesiąc ją malowałam i skończyć nie mogłam.
Efekt końcowy wygląda tak i mam nadzieję, że właścicielce się spodoba :D



Zanim nakleiłam cyrkonie zrobiłam napis cieniusieńkim pędzlem i czarną farbą





Szkatułka jest wybłyszczona, w środku ma 3 przegródki i lustro.

* * * 
I troszkę wiosny ;) Ptaszkowy chustecznik, a na nim przecierki, szablony, kropeczki, cieniowania patyną...





Pozdrawiam cieplutko i zmykam :*

28 komentarzy:

  1. Super , chyba muszę zapisać się na lekcję ...)))
    Cieplutkie buziaki , zapraszam do siebie pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się śuper prace deko. Pomyśl może o publikowaniu na innym serwerze, bo blog długo się otwiera przy wolniejszych połączeniach, poza tym wielkie uznanie dla Ciebie i Twojej twórczości

      Usuń
  2. I like your albums very much! Wonderful work.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka bardzo elegancka, ale wiesz, ze ja mam ptasi gust:))) Chustecznik wymiata! Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Изумительные работы!!! Пучок сиреневой лаванды в черно-белом монохроме покорил!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkatułka powala na kolana :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkatułka jak najbardziej elegancka i dostojna :) A ptaszkowy chustecznik przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zatkało mnie!!!! Pudełko baaaardzo eleganckie, śliczne, ten napis z cyrkoniami rewelacyjny!! Po prostu obłędne! Chustecznik też niczego sobie, ale ta szkatułka przyćmiewa go dzisiaj swoim blaskiem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkatułka bardzo elegancka, napis cyrkoniami jeszcze bardziej podkreśla jej szyk. Chustecznik radośnie wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny chustecznik!!!! :) Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkatułka z tak zwanej "górnej półki" piękna! Chustecznik prawdziwie wiosenny, śliczny. Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej jaka ta szkatułka jest piękna ;)! Ślicznie to uchwyciłaś na zdjęciu ;) Z początku myślałam, że pisze Magdalena ;P;) Bardzo elegancka ;) Chustecznik również śliczny z ptaszkiem ;)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę robi wrażenie- pełna elegancja :) (ostatnio też mnie wzięło na biel i czerń), chustecznik uroczy pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, delikatne i bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkatułka bardzo ładna i starannie zrobiona i w moich kolorach/motywach , tylko jakoś mi ta lawenda tam nie pasuje... , ale cóż rzecz gustu i nie piszę złośliwie , bo daleko mi od tego i mam nadzieję ,że się nie poczujesz urażona ... Twoje parce podziwiam i mi się podobają :) , serwetnik z ptaszkiem śliczny

    pozdrawiam ciepło
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  15. szkatułka błyszczy od ładnie położonego lakieru i cyrkonii :) a chustecznik - miło pastelowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna, cyrkonie dla osób lubiących błyskotki też ciekawy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  17. FAAAAAJNIE :) Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM AŻ DO MNIE DOTRZE :) Dzięki zdolniacho :P

    ps: ja za błyskotkami nie przepadam, ale pomysł z cyrkoniami całkiem mi się spodobał - bo chciałam by było widać że to szkatułka na biżuterię a nie na nie wiadomo co, i by się wyróżniała od innych :P mam nadzieję że cyrkonie szybko nie odpadną;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uffff...to się cieszę :D jak nie wiem co :D
      Z cyrkoniami nic się nie stanie, no chyba, że ktoś Ci je wydłubie ;) same nie odpadną.

      Usuń
  18. Widziałam szkatułeczkę z cyrkoniami i w rzeczywistości jest o wiele ładniejsza niż na zdjątku. Super pomysł. Martuś piknie piknie

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję wam piknie za pochwały moich prac :D
    ściskam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Od razu widać, że to szkatułka na biżuterię i choć mi też ta lawenda trochę nie pasuje, to być może to sprawa zdjęcia; wiem jak czasem fotografia "przekłamuje" rzeczywistość. Chustecznik śliczny i w pełni harmonijny, chociaż i tak szkatułka bardziej mi się podoba.
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...