Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

środa, 25 stycznia 2012

Prezenty

Najpierw karteczka dla Babci i Dziadka, która pojechała do Niemiec razem z prezentem od Kubusia :)
Dziadkowie otrzymali przesyłkę na czas,w przeddzień swego święta. Tylko straszna ze mnie gapa, bo zapomniałam pokazać, co niniejszym czynię  :)))


Przy okazji pokazuję mój firmowy stempelek ;)
Zamówiłam go w Lemonade.


Karteczka dla drugich dziadków została podarowana bez uprzedniego obfocenia. Jak to się stało nie wiem? Leżała, patrzyłam na nią, podziwiałam, bo mi się podobała i nie pstryknęłam jej zdjęcia. Format podobny, kolorystyka inna.
Przy najbliższej wizycie "na farmie" zrobię zdjęcie i pokażę :)

* * * 
A teraz kolejny prezent, który zrobiłam sobie sama :)
Zaczęło się od poszukiwań maselniczki. Nie jakiejś tam zwykłej. Chciałam taką ładną, by mogła stać na kuchennym blacie i ładnie wyglądać :) Znalazłam! w kolorze złamanej bieli z moim inicjałem literą "M" :) Oczywiście z tej samej serii było wiele innych baaardzo przydatnych rzeczy...:))) dlatego kupiłam też kubeczki, cukiernicę i talerzyk deserowy. Był jeszcze śliczny dzbanuszek, ale sierdziłam, że dzbanuszków mam pod dostatkiem, już nie mam ich gdzie utykać.

Bardzo dobrze smakuje kawka z nowego kubeczka :)))

* * * 
Prezent dla osoby, która ma mnie dziś odwiedzić :)
Na serduszku odbite są wydruki za pomocą nitro. 


Mam nadzieję, że się spodobają :))))


Dziękuję za wasze komentarze pod poprzednim postem. Cieszę się, że moje pracki podobają się wam :)
Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę miłego popołudnia :)
Marta

30 komentarzy:

  1. Same cudeńka - wspaniały serwis, śliczne karteczki i piękne serduszka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karteczka! a zakupy udały sie swietnie :D maselniczka jest cudna :D
    no i gościowi napewno sie spodobaja serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie jak zwykle. A zakupy mmmm idealne dla kogoś o imieniu zaczynającym się na M. ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kobietki za ciepłe słowa :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Serducha fajnie pasują do Twojego nowego wieszaka.Są cudne!A ja czekam do wiosny z tymi poczynaniami,bo nie zniosę tego "zapachu"w domu.
    Kartki bogato zdobione,na pewno się spodobały.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prezenty Marto są śliczne, ale ten który sobie sama sprawiłaś jest najpiękniejszy. Nic dziwnego, że kawa Ci smakuje wyjątkowo. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Martucha! Karteczka jest śliczna! Natomiast prezenty z inicjałem, które zrobiłaś sobie są po prostu boskie i niezbędne dla poprawienia sobie od czasu do czasu samopoczucia i wyglądu kuchni:).
    Serdeucha natomiast subtelne......
    Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna kartka:)
    Cudny prezent sobie kupiłaś:)
    A serducha są piękne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki, stempelek pierwsza klasa, ale kubaski i reszta ceramiki - po prostu bomba. Nie mam też wątpliwości, co do tego, że się serduszka spodobają nowej właścicielce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za kartki i zakładkę! Nie spodziewałam się, że kartki mogą być tak pięknie wykonane ! Jesteś perfekcyjna w tym co robisz, tym bardziej podziwiam wszystkie Twoje prace! pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przesyłka już do Ciebie dotarła :) Dziękuję za przemiłe słowa :)
      Ściskam :*

      Usuń
  11. Śliczna karteczka, a komplet ceramiczny do pozazdroszczenia ;) Uwielbiam takie klimaty! Serducha nie mogą nie spodobać sie! Świetne są!!
    Z poprzedniego postu najbardziej przypadła mi do gustu herbaciarka :)- piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ;)
      Śliczna jest maselniczka, a jako, ze Mam na imię na literkę M - bardzo proszę o namiary, gdzie taka możną kupić ;)

      Pozdrawiam
      Magda
      desire_28@wp.pl

      Usuń
    2. Oksanko dziękuję Ci pięknie :)))
      Ściskam :*

      Usuń
    3. Magda dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
      Porcelanę kupiłam na allegro u sprzedawcy "Amazing Home". Polecam. Przesyłka była tak świetnie zabezpieczona, że już lepiej nie mogła ;)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Dziękuję Kochane za wasze wpisy :)

    Serdecznie pozdrawiam i życzę pięknego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Komplecik do pozazdroszczenia:) Jak nic na kawę się muszę do Ciebie wybrać coby te cuda na żywo opić i pomacać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka fantastyczna! I w wiosennym klimacie :) A porcelanowy komplet niezwykle elegancki. Widziałam w sklepie taki sam i żałowałam, że nie ma wersji z literą A :) Za to serducha są bardzo wdzięczne w każdej wersji :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. kartka cudowna !♥
    + zapraszam do sb ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki rewelacyjny serwis i serduszka też!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka, misterny stempelek i na dodatek fantastyczny komplet i serca - czarujesz przestrzeń i to mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj! Ten komplet porcelanowy prześliczny masz!!!!! Gdybym nie była ustalona w miłości do mojej angielskiej porcelany i białego serwisu kawowego mojej mamy to bym się chyba też rzuciła na zakup czegoś podobnego. Tym bardziej mi przykro ze nie piłam kawki w tak pieknej zastawie BUUUUU :( Karteczki prześliczne i pewnie sprawiły adresatom mnóstwo radosci:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you for visiting my blog. Your blog is beautiful. I love your work. I'm a new follower.
    xoxoRosemary

    OdpowiedzUsuń
  20. Same śliczne prezenty, niezwykłe szczęście mają Twoi bliscy oraz przyjaciele ;)
    komplecik do kuchni bardzo mi się podoba, mam bardzo podobny w kuchni - wszelkie słoiczki na przyprawy, cukier, sól, herbatę, kawę itp itd...zawsze bardzo mi się podobały :)

    aaaa i fajny nowy wystrój bloga :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Karta śliczna - Dziadkowie na pewno byli zachwyceni :)Komplecik porcelanki przepiękny - zawsze mi się taki podobał :) I na koniec jeszcze te śliczne serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochane jesteście, jak zwykle zresztą :)))
    Bardzo dziękuję za odwiedziny u mnie i pozostawienie ciepłych i miłych słów :)

    Uściski ciepłe wam ślę w ten mroźny wieczór :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  23. Po tylu zachwytach już nie wiem, co mam napisać; ale na pewno wiesz , że wszystko mi się podoba. No i nowe tło bloga - bardzo fajne, lepsze niż to poprzednie!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję Ninko :) Tło się nie zmieniło, tylko obrazki :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękują za info o porcelanie. Lecę na allegro zobaczyć ceny. Od roku ślinię się nad tym kompletem tutaj w Oslo ale te ceny...:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...