Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

wtorek, 27 września 2011

Komplecik do kuchni

Tak, jak wspomniałam...



Moje pierwsze udane shabby chic (zrobiłam tak, jak radziłyście, dziękuję raz jeszcze za cenne wskazówki :) ). Takie no przyzwoite ;) z którego jestem zadowolona.... i to jest to, co tak za mną chodziło ;) O czym myślałam, chciałam zmalować i wreszcie się udało : ) Nanko dziękuję za natchnienie i inspirację :)
Jak wam się podoba?

Pozdrawiam cieplusio i życzę spokojnej nocy
M.

53 komentarze:

  1. baaaaaaaaaaardzo się nam podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba się i to bardzo bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać :) wszystko jest takie cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne dodatki do kuchni!Jestem szczerze zachwycona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest CUDOWNEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie to piękne!! Wspaniały komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG!!! brakuje mi odpowiedzniego słowa żeby określić takie to wspaniałe :D
    pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplecik cudowny. Ciekawy motyw i wykonanie pierwsza klasa! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dzieło, cudowny komplecik!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane bardzo dziękuję za przemiłe komentarze :)
    Cieszę się, że mój komplecik się spodobał :)
    Ściskam i dobrego dnia życzę :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Palmette, kajka, paauliska dziękuję baaaardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny komplecik. Zawsze marzyła mi się właśnie taka klimatyczna kuchnia z tego typu dodatkami. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet, a jaka fajna ta półeczka na przyprawy!
    Obawiam się, że nie dostałaś mojego drugiego e-maila w sprawie zamówienia. Jeśli tak jest, to wyślę go jeszcze raz.
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobno mam bogaty zasób słów, ale brakuje mi ich, by jednym słowem określić urok tego kompleciku;))
    CUDNY, REWELACYJNY, GENIALNY, PIĘKNY, KLIMATYCZNY,
    BOSKI:))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ninka tak mi się wydaje...wyślij proszę jeszcze raz :)
    Kobietki kochane jesteście!
    Ogromnie dziękuję za przemiłe słowa :)
    Cieszą mnie i pozytywnie nastrajają (a dziś w ten pochmurny dzień wyjątkowo potrzebuję dobrego słowa). Ślę uściski i promienie słonka :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam,
    Komplet bardzo mi się podoba!

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś mistrzynią, genialne, ja też chce tak!!!!! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszło cudownieeeeeeee ja właśnie też robiłąm nie długo pokażę , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. que bonito todo en conjunto... me encanta ¡¡¡ besitos......

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny komplet, a postarzenia wyszły świetne

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyszło cudnie!!! ta półeczka!!! cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba:)Też mam zajawkę na takie motywy:))super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję ślicznie :)

    Miło czytać wasze opinie :)
    pozdrawiam cieplutko.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  25. Я в восторге!Очень стильный комплект!

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczniutki komplecik - bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  27. Marto, dziękuję:))) najfajniejsze jest to, że inspirujemy się nawzajem. Piękne wykonanie i pomysł

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję ślicznie :)))

    Nanko masz rację, oczywiście. Dziękuję za słowa, które mnie cieszą i sprawiają, że jeszcze bardziej mi się chce :))) Ściskam Cię mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Spektakularny pracy jako wszystko, co robisz. Umieścić link do mojego bloga nadal podziwiać sztuki.
    Bardzo ciepłe powitanie z Wysp Kanaryjskich.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bajeczny komplet, przecierki pierwsza klasa i wszystko świetnie wkomponowane, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  31. PO licznych komentarzach widać jak wspaniały i urokliwy jest Twój kompecik. Dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Baaardzo dziękuję :) Ogromnie się cieszę, że komplecik się podoba :)

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Marto bardzo fajny motyw:)Pięknie wyszło pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  34. Przypadkiem tu trafiłam Cudne wykonanie naprawdę jestem pod wrażeniem ;-)!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Często tu zaglądam i ciągle zatrzymuję się
    na tym kompleciku. Bardzo udany.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...