Google Website Translator Gadget

Moi mili goście

piątek, 3 czerwca 2011

Kolejne herbatnice

Ta jest duża - z 9 przegródkami. Największa, jaką zrobiłam dotychczas.
Motyw znaleziony w sieci, wydrukowany na atramentówce. Przykleiłam go wikolem za pomocą żelazka ;)
Później, żeby kolorki nie "popłynęły" przy lakierowaniu, zabezpieczyłam całość lakierem matowym w sprayu.
Boki i górę ozdobiłam małymi gałązkami z pasty strukturalnej i całość wycieniowałam niebieską patyną.
Dół herbatnicy zabejcowany jest bejcą cappuccino i przetarty niebieską patyną.

Wyszło to tak :)

I zbliżenie na bok oraz listki :)




Kolejna herbatnica, to standard u mnie - najbardziej lubię te z 4 przegródkami
Tym razem zamiast zameczka, czy uchwytu (jak wyżej) przykleiłam element biżuteryjny, na którym napisałam "herbata". Całość wycieniowana jest i postarzona patyną brązową (łącznie z motywem). Jeszcze tylko kilka warstw lakieru matowego i będzie ok :)



Pogoda piękna, ale tylko jeśli ktoś jest na urlopie....
Ja niestety jestem w domu z chorym Kubą :( Od poniedziałku, kiedy to zabrałam go z przedszkola z rewolucją żołądkową.... W nocy dostał gorączki.... I tak to oto nie dotarłam na pocztę, by wysłać paczki i nie załatwiłam kilku innych spraw :( Przepraszam najmocniej! Mam wielką nadzieję, że Kuba w poniedziałek pójdzie do przedszkola, a ja na spokojnie zajmę się tymi zaległościami.

Bardzo Wam dziękuję, że mnie odwiedzacie :)) Cieszy mnie to ogromnie :))
Serdecznie pozdrawiam i życzę przyjemnie chłodnego popołudnia :)
M.

16 komentarzy:

  1. Super!! Estetycznie, klimatycznie i w dobrym guście...czyli jak to u Marty :)
    Dla Kubusia zdrówka zyczę,
    buziaki dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też bardzo się podobają, zwłaszcza ta druga, ze względu na moje kolory. Obie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie obie zachwyciły...
    no piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oxi, Kajka, Jola dziękuję :* miło mi czytać Wasze komentarze :))))
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napatrzeć na te twoje dzieła sztuki, obie śliczne i poprzednie oczywiście też.

    Dzięki za pomoc przy tacach, lakier który poleciłaś zdał egzamin;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tym uchwytem. I jedna i druga superancka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zachwyciła druga, chociaż czerwienie to nie moje ulubione kolory, jednak ten motyw jest urzekający.
    Mam nadzieję, że Kubuś już ma się lepiej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. To już nudne:) - jak zwykle - piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Шикарные коробочки!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne.I z opisu wynika,że dość pracochłonne.Ale za to jaki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Que preciosidad de cajas! me encantan! te han quedado muy finas, y se ven muy bien trabajadas, gracias por compartirlo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów :)
    Cieszę się, że herbatnice przypadły Wam do gustu :)

    Serdecznie pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne herbatnice.Niedawno kupiłam niebiesko/zieloną patynę, ale jeszcze nie użyłam:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
    O to czekam na prace niebiesko-zielone, jestem ich bardzo ciekawa! z pewnością będą piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. muito lindo seus trabalhos,amei!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...